Уся продукція Garnier по всьому світу відтепер офіційно схвалена організацією «Круелті Фрі Інтернешнл». Бренд отримав знак визнання за Міжнародною програмою Leaping Bunny* від «Круелті Фрі Інтернешнл» — провідної організації, яка працює над припиненням випробувань на тваринах і впровадженням «золотого стандарту» cruelty free — гуманного поводження з тваринами.

Програма Leaping Bunny* від «Круелті Фрі Інтернешнл» вимагає від брендів проведення ретельної експертизи щодо відмови від тестування на тваринах у всьому виробничо-збутовому ланцюжку, зокрема й перевірку усієї сировини та окремих інгредієнтів. Схвалення надається лише на всю готову продукцію бренду — окремі продукти чи вироби не можуть схвалені. 

Garnier отримав відповідні декларації від понад 500 постачальників, які виготовляють та постачають 3000 різних інгредієнтів. Чимало місяців Garnier та «Круелті Фрі Інтернешнл» працювали разом, щоб впевнитися, що кожен продукт у глобальному портфоліо Garnier може бути офіційно позначений загальновизнаним логотипом «Круелті Фрі Інтернешнл». Цей вимогливий процес гарантує, що споживачі можуть купувати продукти Garnier із цілковитою впевненістю в тому, що вони відповідають суворим критеріям програми Leaping Bunny* від «Круелті Фрі Інтернешнл». 

«Garnier — це глобальний бренд, добре відомий у світі. Працюючи з ним, ми прагнемо покласти край тестуванню косметики на тваринах у всьому світі і оголошуємо про офіційне схвалення бренду від «Круелті Фрі Інтернешнл» за Міжнародною програмою Leaping Bunny*. Перевірка тривала чимало місяців, але Garnier ретельно перевірив кожного постачальника і джерело походження сировини, тож ми повністю впевнені в отриманих результатах».

Мішель Тью, генеральна директорка «Круелті Фрі Інтернешнл»

DMI Garnier PLP CrueltyFree MichelleThew 465x290px
DMI Garnier PLP CrueltyFree AdrienKoskas 465x290px

«Garnier з 1989 року докладає зусиль для створення світу, в якому немає місця тестуванню на тваринах. Офіційне схвалення Міжнародною організацією «Круелті Фрі Інтернешнл» за програмою Leaping Bunny* є визначною подією, адже ми завжди вважали це важливою складовою місії Green Beauty. Сьогодні Garnier робить ще один «зелений» крок до того, щоб стати по-справжньому свідомим, відповідальним, прозорим брендом, який втілює зобов'язання програми сталого розвитку Green Beauty заради всіх нас».

Адрієн Коскас, Глобальний президент бренду Garnier

Ініціатива Green beauty

Це оголошення від Garnier випало на визначальний для нашого бренду рік. У 2020 році Garnier оголосив про започаткування своєї ініціативи Green Beauty, яка уособлює комплексний підхід до сталого розвитку із трансформацією кожної ланки виробничо-збутового ланцюжка і суттєво зменшує можливі негативні наслідки від використання продукції бренду Garnier на навколишнє середовище.

ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО GREEN BEAUTY