Наша місія: Свідома краса

Дізнайтеся, як Garnier прагне створювати сталу красу за допомогою суттєвих змін.

Hero Banner Image
100% продукції Garnier схвалено міжнародною організацією Cruelty Free International
99% наших інгредієнтів є веганськими, тобто не мають тваринного походження
81% наших промислових об'єктів досягли 100 % відновлюваної енергії у 2023 році
Garnier GreenScience Landingpage 04 ContentBlock INTL June2024

Наш послідовний шлях до сталого розвитку

Як бренд ми як ніколи палко усвідомлюємо свою відповідальність за зміни, що матимуть вагомий вплив і на людей, і на планету. Створення СВІДОМОЇ КРАСИ ДЛЯ ВСІХ НАС — наша найголовніша місія, і за останні 4 роки ми досягли значного прогресу, але завжди є ще над чим працювати, зосереджуючись на 5 ключових напрямах.

Детальніше про наш Звіт про здобутки

Сприяння більш сталому споживанню

Маркування екологічного та соціального впливу враховує загальний вплив з класифікацією від А до Е, де продукція категорії А має менший вплив на планету загалом. Сьогодні система маркування екологічного та соціального впливу доступна в 27 країнах і була впроваджена в більшій кількості категорій продукції, включно із засобами для захисту від сонця та засобами для догляду за тілом і волоссям.

Детальніше

Garnier GreenScience Landingpage 07 ContentBlock INTL June2024

СВІДОМА КРАСА

Прочитайте повний Звіт про здобутки у напрямі сталого розвитку за 2023 рік, щоб отримати більше інформації.

Завантажити звіт
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
  • 65 % нашого пластикового паковання справді підлягає переробленню. Протягом останніх кількох років Garnier прагне усунути шкідливі фактори, такі як металізовані етикетки, непрозорий ПЕТ та інші, щоб покращити придатність своєї продукції до вторинного перероблення. Флакони з помпами та дрібне паковання поки що не підлягають переробленню, оскільки ще не існує масштабного потоку для їхнього перероблення.
  • Придатне для повторного використання паковання може бути перероблене. Його збирають, очищають і сортують за матеріалом (папір, тип пластику, метал тощо). Далі його подрібнюють, миють, переплавляють і перетворюють на пелети або гранулят. Із цього гранульованого пластику виготовляють нове паковання. Переробленим пакованням зазвичай називають паковання, виготовлене з переробленого пластику з потоку вторинного перероблення. 45 % пластику Garnier — це перероблений пластик, а метою є використання нульової кількості первинного пластику до 2030 року.
  • Так, Garnier прагне зменшити використання пластику за рахунок більш легкого паковання. З 2019 року Garnier зменшив інтенсивність використання паковання на 4 %.
  • Garnier звітує про викиди вуглекислого газу у своєму щорічному Звіті про здобутки беручи до уваги сфери 1, 2 і 3. Отже, враховуються не лише прямі викиди, але й викиди від наших постачальників, а також викиди під час використання продукції споживачами. У 2023 році 81 % промислових об'єктів досягли використання 100 % відновлюваної енергії завдяки біометанізації, сонячним панелям, біомасі, вітровій енергії тощо.
  • Garnier прагне використовувати більше інгредієнтів рослинного походження: до 2030 року 95 % інгредієнтів будуть виготовлені з біологічної сировини, з поширених мінеральних ресурсів або походитимуть із циклічних технологічних процесів. Сьогодні Garnier вже досяг 63 % цієї мети.
  • Garnier прагне вирішувати питання якості та кількості води. Garnier вдалося зменшити використання води споживачами під час використання продуктів на -11 % завдяки більшій кількості косметичних рішень, що не потребують змивання, як-от міцелярна вода. 83 % формул Garnier біологічно розкладаються, і Garnier поступово відмовляється від найбільш шкідливих інгредієнтів, як-от певні силікони.
  • Завдяки своїй стратегії «Свідома краса» Garnier прагне зменшити свій вплив на планету, взявши на себе сміливі зобов'язання щодо інгредієнтів, паковання, заводів тощо. Garnier щорічно звітує про виконання цих зобов'язань. Ознайомтеся зі Звітом про здобутки для отримання додаткової інформації.