Маркування продукції щодо її екологічного та соціального впливу допомагає нашим споживачам робити відповідальніший вибір.

Garnier поступово підвищує прозорість інформації про наші продукти.

600450 1

Загальний вплив на довкілля

Терміном «загальний вплив на довкілля» позначається сумарний рейтинговий бал, виведений у зрозумілій для споживачів формі за результатами оцінювання всіх чинників, які можна пояснити впливом продукту на довкілля впродовж його життєвого циклу. Система обчислення рейтингу, приміром, передбачає оцінювання впливу на довкілля : виробництва інгредієнтів, виготовлення тари, паковання та й самого продукту і його споживання (включно з обсягом гарячої води, використаної для його змивання, та здатністю засобу до розкладання на біологічно чисті складові), а також утилізації тари й паковання.

Прозорий розрахунок рейтингу

За допомогою маркування кожний продукт позначається рейтингом від А до Е, при цьому продукти з позначкою «А» вважаються найкращими з точки зору впливу на довкілля. Для визначення граничних значень рейтингу проаналізовано тисячі продуктів групи L'Oréal, що відтворюють усе розмаїття продукції на ринку. І в результаті виведено сукупний рейтинг, який охоплює 14 екологічних факторів, пов’язаних із джерелами постачання сировини, виробництвом, транспортуванням, використанням та можливістю перероблення на вторинну сировину.

Для косметичних засобів двома основними факторами оцінки впливу на довкілля є вуглецевий і водний слід.

6
7

Ви можете порівняти засоби

На «вуглецевий та водний слід», в середньому, припадає дві треті загального впливу косметичної продукції на довкілля. Вони є основними факторами при оцінці рейтингу загального впливу продукту на навколишнє середовище.

Перевірено експертами

Така методологія маркування екологічного й соціального впливу була розроблена за участю 11 незалежних наукових експертів та узгоджена з Європейськими нормами «Екологічного сліду продукту», покликаними зменшити вплив товарів і послуг на довкілля із застосуванням багатокритеріального підходу. Також дані оцінювання екологічного впливу завіряються сертифікатом всесвітньо визнаного незалежного аудитора Bureau Veritas Certification.

Детальніше

8
600450 2

Чи ви знали?

Додаткова інформація відображена в описі продукту у розділі «Екологічний та соціальний вплив», де можна дізнатися докладніше про умови його виробництва, вплив паковання та соціальний вплив. Ми також зважаємо на те, чи надійшла сировина зі сталих джерел відповідно до програми відповідальних закупівель.

Рейтинг впливу кожного продукту подається у порівнянні з іншими продуктами тієї самої категорії для більш зручного співставлення!

ВІДПОВІДІ НА ПОПУЛЯРНІ ЗАПИТАННЯ
  • ВІДПОВІДЬ: Обсяг викидів парникових газів (CO₂), що виділяються протягом життєвого циклу продукту, тобто під час постачання компонентів, виробництва паковання та готової продукції, транспортування, використання й утилізації тари та паковання.

    А ви знаєте? У середньому 70 % вуглецевого сліду від шампуню припадає на споживання енергії, потрібної для нагрівання води в душі.
  • ВІДПОВІДЬ: Обсяг води, яку використовують протягом усього життєвого циклу продукту, тобто під час постачання компонентів, виробництва паковання та готової продукції, а також у процесі використання продукту (наприклад, у душі) й водовідведення.

    А ви знаєте? У середньому 60 % витрат води припадає на фазу споживання шампуню. Тому ми працюємо над тим, щоб наші шампуні й кондиціонери легше змивалися. Ви завжди можете віддати перевагу незмивним кондиціонерам, у такий спосіб зменшивши вплив на планету.
  • ВІДПОВІДЬ: Промислове підприємство, яке рік за роком зменшує викиди парникових газів (CO₂), знижує рівень витрат водних ресурсів і утворення відходів, а також робить свій внесок у створення нових робочих місць для місцевого населення — особливо для людей у скрутному матеріальному становищі — й організовує професійну підготовку персоналу.

    А ви знаєте? До 2025 року заводи Garnier планують повністю перейти на використання 100 % відновлювальної енергії.
  • ВІДПОВІДЬ: Папір і картон, що надходять з відповідально керованих лісових господарств, у яких дбають про збереження біорізноманіття, а також проведена незалежна сертифікація Лісової опікунської ради (FSC).

    А ви знаєте? Усі наші картонні коробки та вкладені інструкції без винятку, виготовлені з деревини, що походить із сертифікованих лісових господарств, які керуться засадами сталого розвитку.
  • ВІДПОВІДЬ: Матеріал, виготовлений з використанням іншої вторинної сировини.

    А ви знаєте? До 2025 року пластикові паковання засобів Garnier не будуть містити первинного пластику.
  • ВІДПОВІДЬ: Компоненти, які можна зібрати і переробити (там, де дозволяє наявна інфраструктура) – ми перероблюємо за спеціальним технологічним процесом для створення нових матеріалів і подальшого повторного використання.

    А ви знаєте? Garnier прагне покращити своє пластикове паковання, щоб його можна було повторно наповнювати, переробляти та компостувати.
    Уже сьогодні ми маємо на переважній більшості наших продуктів відповідні інструкції з утилізації, щоб допомогти споживачам правильно сортувати відходи.
  • ВІДПОВІДЬ: Усі прямі постачальники компонентів або інгредієнтів продукції Garnier дотримуються фундаментальних принципів ООН у забезпеченні прав працівника на робочому місці:
    • Право на свободу об’єднань і укладання колективних договорів
    • Викоренення всіх форм примусової праці
    • Викоренення дитячої праці
    • Викоренення дискримінації у сфері праці та зайнятості

    А ви знаєте? З 2006 року L'Oréal Group провела на місцевому рівні понад 10 800 аудитів соціальної відповідності, результати яких затверджені акредитованою незалежною стороною.
  • ВІДПОВІДЬ: Постачальники інгредієнтів і паковання, які мають забезпечити роботою та прожитковим мінімумом людей із соціально і/або економічно вразливих груп. Такі постачальники беруть участь принаймні в одній з програм солідарності.

    А ви знаєте? Програма відповідальних закупівель Garnier, започаткована у 2008 році, дає змогу людям, які зазвичай не мають доступу до ринку праці, знайти роботу та отримувати стабільний дохід. За підтримки громадських організацій бренд Garnier зі своїми постачальниками дотримується зобов’язання впроваджувати практики справедливої торгівлі в усіх ланках ланцюга постачання. Ми прагнемо підтримувати та розширювати можливості дрібних власників (зокрема, фермерів і робітників), щоб допомогти їм збільшити доходи й поліпшити умови життя. За цією програмою влаштовується навчання з удосконалення навичок агровиробництва для забезпечення землеробства на засадах сталого розвитку та захисту біорізноманіття, а в деяких випадках — і для полегшення доступу до медичного обслуговування або впровадження механізмів соціального захисту. Наразі за допомогою нашої програми відповідальних закупівель ми сприяли створенню додаткових можливостей для понад 670 громад і маємо намір до 2025 року збільшити кількість підтримуваних громад до 800.