Для нормальної та комбінованої шкіри ГІАЛУРОНОВИЙ АЛОЕ-ГЕЛЬ НІЧНИЙ
Бажаєте зволожити та відновити шкіру? Зверніть увагу на нічний гіалуроновий алое-гель. Легка гелева формула засобу, збагачена органічним екстрактом алое, гіалуроновою кислотою та аргановою олією. Засіб інтенсивно зволожує шкіру до 48 годин *. Він сприяє природній регенерації шкіри вночі, завдяки чому вона виглядає оновленою та заспокоєною наступного дня.
Нічний алое-гель з гіалуроновою кислотою від Garnier містить 98% інгредієнтів натурального походження. Інші 2% забезпечують текстуру та збереження продукту.
Інформація про продукт
Доведена ефективність
На думку опитаних:
• після 1-ї ночі - шкіра на виглядає зволоженою для 91% ** жінок;
• через 4 тижні - шкіра виглядає відновленою для 73% ** жінок.
Продукт веганський *** і протетсований під дерматологчним контролем.
* Інструментальний тест.
** Споживчий тест, 4 тижні, 60 жінок.
*** За винятком інгредієнтів тваринного походження та їх похідних.
Спосіб застосування
2 способи використання:
Зволожуючий вечірній догляд: використовуйте щовечора як зволожуючий засіб для інтенсивного відновлення рівня вологи, більш м’якої та пружної шкіри.
Заспокоююча маска: нанесіть маску товстим шаром залиште на 5 хвилин, після цього приберіть залишки за допомогою ватного диска. Уникати зони навколо очей та контуру губ.
Склад
AQUA / WATER / EAU • GLYCERIN • PROPANEDIOL • ALCOHOL DENAT. • PENTYLENE GLYCOL • ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL • ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER • SODIUM HYALURONATE • SODIUM HYDROXIDE • CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE • CAPRYLYL GLYCOL • POLYGLYCERYL-10 LAURATE • ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER • SALICYLIC ACID • CI 42090 / BLUE 1 • PARFUM / FRAGRANCE.
Соціальний та екологічний вплив
Екологічний вплив
Вуглецевий слід
г(1) за одне використання
г hа 10mL
Водний слід
(2) за одне використання
hа 10mL
Умови виробництва
Виготовлено в Німеччині на відповідальному заводі
Рівень переробки відходів на виробництві:
Рівень використання відновлюваної енергії:
Екологічний вплив паковання
(4) (3):
(5) (4) :
Чи може паковання бути використано повторно:
Соціальний вплив продукту