26front26front26front 74 274 274 2 3600542512268 53600542512268 53600542512268 5 15 515 515 5 ;

МАГНЕТИЧНЕ ВУГІЛЛЯ ТА ЧОРНИЙ КМИН МАГНЕТИЧНЕ ВУГІЛЛЯ ТА ЧОРНИЙ КМИН

 

Розмір
300 мл.

Інформація про Продукт

Botanic Therapy Магнетичне Вугілля, балансуюча маска для схильної до жирності шкіри голови і сухих кінчиків волосся.

BOTANIC: експерти Garnier у сфері ботаніки відібрали натуральні інгредієнти для догляду за Вашим волоссям. 
- Вугілля очишує шкіру голови і волосся, даруючи відчуття свіжості. 
- Олія чорного кмину зволожує волосся по всій довжині. 
THERAPY: інтенсивний догляд за волоссям для підсилення його природної краси. 

Результат: до 72 годин зволоження волосся! 
*Інструментальний тест після використання шампуню та бальзаму-ополіскувача

Спосіб застосування

Для iнтенсивного зволоження нанесіть на вимите вологе волосся, залиште на 1 хвилину, ретельно змийте.При потрапляннi в очi, ретельно промити їх великою кількістю води. Не ковтати. Зберігати в місцях недоступних для дітей.

Склад

1161398 А - Склад: AQUA / WATER, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, ISOPROPYL MYRISTATE, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, NIGELLA SATIVA SEED OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED, OIL COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, CHARCOAL POWDER, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM, CHLORIDE, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, TARTARIC ACID, POLYGLYCERIN-10, POLYGLYCERYL-10 MYRISTATE, POLYGLYCERYL-10 STEARATE, CETYL ESTERS, SODIUM DEHYDROACETATE, BENZOIC ACID, CARAMEL, LINALOOL, LIMONENE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. Z70014487/1)

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г hа 10mL

Водний слід

(2) за одне використання

hа 10mL

Умови виробництва

Виготовлено в Німеччині на відповідальному заводі

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту